2010. augusztus 9., hétfő

„Hát ezt biztosan nem teszed ki az ablakba…”

ezt gondolja rólam a BNI csoportom

Hányszor halljuk ezt a kezdőmondatot, s várjuk utána a feketelevest, s hogy „leszedjék rólunk a keresztvizet” … akkor élünk ezzel a szófordulattal, ha valami olyasmit mondanak rólunk, amire nem leszünk büszkék!
Én azonban igen is büszke vagyok arra, hogy ilyen nagyszerű emberekkel tölthettem a hétvégét! István és László igazán felkészült és profi trénerként tett meg mindent, hogy a lehető legtöbbet hozzunk ki ebből a csapatépítő hétvégéből. Köszönet nekik érte!
A program azzal ért véget, hogy mi – az ott jelenlevő csoporttagok – a program tapasztalatai alapján egymásról írtunk állításokat, annak a mondatnak a bejezésével, hogy: „Azt becsülöm benned, hogy
Én ezekeket a mondatbefejezéseket kaptam:
... az értelem és a logika sugárzik belőled
... figyelsz másokra
... bölcs vagy és nagyon segítőkész
... milyen inspiráló meglátásaid vannak
... coach létedre nem akarsz mindig coach lenni
... mindig hozol valami „unikumot”, ami elgondolkodtat
... sok benned a segítő szándék, nagyon becsülöm a szaktudásodat és a lényegre törő
kommunikációdat
... aktívan ötletelsz és a csapatot erősíted
... gondolataid megindítólag és segítőleg hatnak, hogy másképp is lássam a dolgokat

Nagyra értékelem a tudásodat, gondolatatidat – írta valaki!
Hát hogyne tenném ki az ablakba a fentieket, s ezek után már az se szomorít el nagyon, hogy táncos, énekes képességeimet nem igazolták vissza a többiek – azt gondolom, talán a finom badacsonyi borok homályosíthatták el a figyelmüket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése