2011. március 26., szombat

Mindenki szeret vásárolni, de senki sem szereti, ha eladnak neki

Mi a sikeres értékesítő hat legfontosabb jellemzője?

 


Gondolkozzon el ezen! Amikor a saját döntése alapján egy jó vásárt csinál, akkor maximálisan elégedett, sőt boldog és a saját eredményének könyveli el az üzletet. De ha valamit utólag megbán, mert nem a legmegfelelőbb üzletet kötötte, akkor úgy fogja érezni, hogy átvágták azon a helyen.

 

Mi a lényeg? Tartsa észben a vevő érdekeit, amikor értékesítési bemutatót tart. Emelje ki az ajánlatnak azokat az előnyeit, melyeket a vevői keresnek. Gondoskodjon arról, hogy a vevők jól érezzék magukat, és elégedettek legyenek a döntésükkel.

 

“Kovács úr! Biztos vagyok benne, hogy elégedett lesz a termékünk, (szolgáltatásunk) által elérhető eredményekkel.” Felhívhatom kedden reggel?

 

Sajátítsa el a fenti hozzáállást és fejlessze az eladásban való jártasságát, hogy hamarosan stressz-mentes és jól jövedelmező foglalkozásként tekintsen az értékesítési tevékenységre. Ha élvezi, amit csinál, akkor a vevők részéről is meg fogja kapni az elismerést.

 

Mi jellemzi a sikeres értékesítőket? Ön hogyan válhat sikeres értékesítővé?

 

1.        Az értékesítés-orientált személyek társasági emberek, akik előítéletek és fenntartások nélkül fogadnak el mindenkit.

2.                  Legyen nyitott, hangszíne, mozdulatai, szavai legyenek barátságosak.

3.                  Legyen türelmes és figyeljen vevőinek igényeire és szükségleteire.

4.                  Mutasson őszinte érdeklődést és tiszteletet. Éreztesse a vevővel, hogy fontos az ön számára.

5.                  Méltányolja a vevőt az eladást követően is.

6.                  Vésse emlékezetébe a potenciális vevő nevét és használja a kapcsolat szorosabbá tételére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése