Az üzletünk indítása során
mindannyian azt reméljük …, hogy vállalkozásunknak sikerül folyamatosan növekvő
profitot és biztos cashflow-t termelnie a számunkra. A piacra lépés nehézségei,
a növekvő verseny előbb-utóbb szembesít bennünket azzal: bizony nem vagyunk
egyedül a termékünkkel, szolgáltatásunkkal és vevőink, partnereink rendre
összemérnek bennünket versenytársainkkal.
Ebből a méricskélésből a „niche”,
a piaci rés felfedezése és elfoglalása a kitörés egyedüli módja. Miért olyan
mágikus erejű ez a pár betű? Ez az az állapot, amikor kikerültünk az
árversenyből. Marketingünk szabad pályára áll, s innen kezdve többé nem
kiadás, csupán egy folyamatosan növekvő megtérülést biztosító befektetés minden
fillér, amit vevőszerzésre fordítunk.
A niche az a „bolygó”, ahol közvetlenül
az ideális klienseinkkel vagyunk kapcsolatban, a célpiacunk csak bennünk hisz,
szolgáltatásunkkal kapcsolatban minket fogad el etalonnak, vagy egyedül
elfogadható szállítónak. Ez a „kegyelmi állapot” a jól megalapozott, biztos
üzlet legfőbb jellemzője.
Hogyan fedezhetünk fel és
vehetünk birtokba egy ilyen bolygót?
Ha készek vagyunk arra, hogy
másféle, innovatív úton közelítsünk piaci szegmensünk felé. Vállalkozásunknak
egyedi arculata és saját nyelvezet van, amellyel üzen, illetve kommunikál az
ideális klienseivel. Azon a nyelven, amely a velünk való üzletelést természetes,
magától adódó eseményként láttatja vevőink körében.
Ilyen piaci rést nyitott az
ActionCOACH Magyarország számára a hét pontos garancia-vállalásunk.
Nincs másik coaching szolgáltató, aki, amely megtérülési garanciát kínálna …
Ezzel valóban kockázatmentessé válik velünk nekifogni a valódi cégfejlesztésnek.
Ügyfeleink tudják, érzik, és az eredményét közvetlenül tapasztalják, hogy
minden perc, amit egy ActionCOACH konzultációval töltenek az a vállalkozásukban
való izzasztó gürizés helyett a cégen való építkezés ideje, s mint ilyen, az
önjáró, profittermelő vállalkozás megvalósítását szolgálja!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése