2010. február 25., csütörtök

Ki miből főz

Barátaim gyakran kérdezik, miért olyan izgalmas munka coachnak lenni.
Válaszom, hogy ebből én mindig nagyon sokat tanulok - általában meglepi őket: - "Hát nem arról szól a coaching, hogy tanácsot adsz a klienseidnek?"
Miután tisztázzuk, hogy ebben a műfajban a kérdezés a meghatározó eszköz, legtöbbször felmerül, mi a különbség egyik vagy másik szolgáltatás, szolgáltató között, ha coachingról van szó?
- Ezt talán a klenseimtől kellene megkérdezni! - szoktam válaszolni. Most, hogy elgondolkodom ezen a kérdésen, még egy szempont az eszembe jut, vajon az én kérdéseim miből fakadnak? Mindabból a tapasztalatból, amit eddig felhalmoztam és mindabból, amit elolvastam!
Most közreadom az elmúlt hónapok olvasmányélményeit, azoknak a könyveknek a listáját, amelyekről azt gondolom, a leginspirálóbbak voltak a számomra:
1. Maria Veloso -- Web Copy That Sells
2. Mitch Joel -- Six Pixels of Separation
3. Jeff Thull -- Mastering the Complex Sale; Exceptional Selling
4. Tom Sant -- Persuasive Business Proposals; The Giants of Selling; The Language of Success
5. John Assaraf -- The Answer
6. Kevin Daum -- ROAR!
7. Eric Keiles and Mike Lieberman -- Reality Marketing Revolution
8. Bob Bloom -- Inside Advantage
9. Patrick Thean -- Execution without Drama
10. Chip Heath -- Made to Stick; Switch
11. John Warrillow -- Built to Sell
12. Liz Wiseman -- Multipliers
13. Jim Collins -- Good to Great; Built to Last; How the Mighty Fall
14. Patrick Lencioni -- Five Dysfunctions of Team, The Four Obsessions of an Extraordinary Executive etc
15. Seth Godin -- Purple Cow; All Marketers are Liars; etc.
16. Geoff Smart -- Topgrading; Who
17. Marcus Buckingham -- First Break All the Rules; Now Discover Your Strengths
18. Arbinger Institute -- Leadership and Self-Deception; Anatomy of Peace
19. Geoffrey Moore -- Crossing the Chasm; Inside the Tornado; Dealing with Darwin
20. Robert B Cialdini -- Influence; Yes!
21. Frederick F. Reichheld -- The Ultimate Question; The Loyalty Effect
22. Paul Orfalea -- Copy This
23. Steven R Johnson -- Emergence; Everything Bad is Good for You
24. Tom Peters -- In Search of Excellence; Liberation Management
25. Annie McKee -- Primal Leadership; Resonate Leadership
26. Sam Wyly -- 1000 Dollars and An Idea
27. Thomas Travis -- Doing Business Anywhere
28. Aubrey Daniels -- Bringing Out the Best in People; Oops
29. Hermann Simon -- Hidden Champions of the 21st Century; Beat the Crisis
30. David Allen -- Getting Things Done; Ready for Anything
31. John R Dijulius -- Secret Service; What's the Secret
32. Al & Laura Ries -- The Fall of Advertising and the Rise of PR; The Origin of Brands
33. Randy Schwantz -- The Wedge; How to Get Your Competition Fired
34. Robert Bloom -- The Inside Advantage
35. James H Gilmore -- The Experience Economy; Authenticity
36. Jay Conrad Levinson -- Guerilla Marketing in 30 Days
37. David Meerman Scott -- The New Rules of Marketing & PR; World Wide Rave
38. Keith Ferrazzi -- Never Eat Alone; Who's Got Your Back

Ha valamelyik kötet felkeltette az érdeklődésed, dobj fel egy emailt, s segítek megszerezni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése