A négy legkirívóbb figyelmetlenség, sőt hiba, ami kidobott pénzzé teszi a célzott levélre (Direct Mail) építő hirdetési kampányra költött forintokat és a F.É.V.A. Modell alkalmazásához tartozó kérdések, amelyekkel meggyőződhetünk egy hirdetésünk várható eredményességéről:
A 4 legnagyobb hiba
1. Főcímnek használni a cégnevet
2. Ne használd a TE vagy Ön és a hasonló jelentésű szavakat a főcímben
3. Nem vált ki érdeklődést. Ez azt jelenti, hogy a főcímnek rá kell vennie az olvasót, hogy tovább olvassa a hirdetést. Olyan design tanácsadót keress, aki át tudja vinni az üzeneted. Az olvasónak váljon szükségessé, hogy az egész levelet elolvassa, hogy megtalálja a választ.
4. Nincs benne felhívás, hogy lépéseket (AKCIÓ!) tegyen a levél hatására.
2. Ne használd a TE vagy Ön és a hasonló jelentésű szavakat a főcímben
3. Nem vált ki érdeklődést. Ez azt jelenti, hogy a főcímnek rá kell vennie az olvasót, hogy tovább olvassa a hirdetést. Olyan design tanácsadót keress, aki át tudja vinni az üzeneted. Az olvasónak váljon szükségessé, hogy az egész levelet elolvassa, hogy megtalálja a választ.
4. Nincs benne felhívás, hogy lépéseket (AKCIÓ!) tegyen a levél hatására.
F.É.V.A.
5. Figyelem: Felkelti a hirdetés a figyelmet?(kifejezetten a főcím)
6. Érdeklődés: Létrehoz érdeklődést a hirdetésed.?
7. Vágy: Ébreszt bármi iránt is vágyat a hirdetésed?
8. Akció: Azonnali lépésre sarkalja a nézőt?
Ha a fenti pontokat végiggondolod, megállapíthatod, hogy vajon a hirdetésed követi-e az alapvető Direkt mail szabályokat.6. Érdeklődés: Létrehoz érdeklődést a hirdetésed.?
7. Vágy: Ébreszt bármi iránt is vágyat a hirdetésed?
8. Akció: Azonnali lépésre sarkalja a nézőt?
Természetesen ezeknek a kérdésnek a megválaszolása még nem garantálja a sikert, de minimalizálja a bukás lehetőségét úgy, hogy ad egy objektív képet a marketingedről.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése