2011. augusztus 25., csütörtök

Ha csak 30 másodperc állna a rendelkezésedre ...

Imre barátom 30 másodperces üzletfejlesztési tippek specialistája! Minden héten kettőt küld az olvasóinknak. A mai gyorsan változó társadalmunkban, a rövid tömör frázisok egyre értékesebbé válnak. Gyakran elég nehéz viszont elérni azt, hogy a marketing üzeneted világos, velős, hatásos legyen. Vegyük például a te üzletedet! Ha csak 30 másodperc állna a rendelkezésedre, hogy elmondj egy ajánlatot, telefonon egy értékesítési szöveget, egy üzleten belüli vagy más marketing üzenetet, akkor…...
Képes lennél világosan kifejezni az ajánlatodat, vagy a marketing üzenetedet maximum három mondatban elmondani? 
Képes lennél egy gondolatodat, vagy ötletedet maximum három mondatban kifejteni?
Itt találsz hozzá egy követendő sémát:
 1/ Mondj egy megcáfolhatatlan tényt vagy mutass be egy tényleges helyzetet!
2/ Magyarázd el, hogy az adott tény vagy helyzet miért jelent problémát!
3/ Írd le a terméket, a szolgáltatást vagy bármilyen más általad árult cikket, ami meg tudja oldani ezt a problémát.  Mutass rá a megoldásodnak egy további előnyére. 

Ha Te is szeretnél kapni ilyen "üzletfejlesztési  infúziót, vagy Béres cseppeket, itt regisztrálj, vagy írd meg a kommentben!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése