2011. augusztus 13., szombat

Vállalkozásom ... a) az életem, ... b) a munkám, ... c) az alkotásom, ...

... amely megáll a lábán nélkülem is!

Feltette már önmagának ezt a kérdést?

Előző blogomban néhány megfontolandó szempontra hívtam fel a figyelmet, amelyek segítenek ügyfeleink megtartásában. Most ezt a listát folytatom.

Nincs még egy esély a pozitív első benyomás megszerzésére! - szól a régi mondás, arra azonban van lehetőség, hogy elégedetlen klienseinket újra szövetségeseinkké - mi több rajongó híveinkké - tegyük!
Ehhez az egyik legegyszerűbb eszköz, újragondolni a kommunikációnkat:



Van egy nagyon kellemes, optimista, emberekre nyitott „ügyfeles” kollégánk?
Aki belép hozzánk érzi, hogy különleges figyelemben lesz része nálunk?
 Minden bejövő hívást a lehető leggyorsabban megválaszolunk?
Van módszerünk ennek biztosítására?
24 órán belül minden megkeresésre képesek vagyunk reagálni?
Van kliens-utánkövető programunk és minden évben legalább egyszer valami meglepetéssel szolgálunk a számukra?
Ha valamit megígérünk egy kliensünknek, azt írásban tesszük, hogy láthassa, mit fogunk tenni az érdekében, mikor, mit kap tőlünk?


Rövid és célszerű üzenetekkel kommunikálunk ügyfeleink felé?
Minden szó számít, nincsenek felesleges vagy szükségtelen szavak?
Versenytársainktól eltérő véleményünket világossá tudjuk tenni?
Azt fejezzük ki, miért jelent különleges értéket vagy minőséget velünk üzletelni?
Inkább klienseink szükségleteiről, szándékainkról, mint magunkról szólnak a közleményeink?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése