2009. július 20., hétfő

Ötszörös Versenyelőny

Picivel jobbnak lenni, mint versenytársaink! Gyakran ez is elég imponáló cél-, vagy teljesítménymutató. Ötször jobbnak lenni! Na, az már rendes vízválasztó. Íme öt olyan lépés, amely biztosan a versenytársai felé emeli vállalkozását:
1. Potenciális vásárlók számának növelése. Fokozott figyelem, intenzív reklám- és marketing tevékenység annak érdekében, hogy minél több lehetséges vevő kerüljön kapcsolatba a vállalkozásunkkal.
2. Átváltási arány fokozása. Arra fókuszálni, hogy minél több potenciális fogyasztó hagyja ott nálunk a pénzét!
3. Vásárlások számának gyarapítása. A betérő vevőinket nemcsak rendszeresen visszatérő fogyasztókká tenni, hanem túl ezen azt elérni, hogy a fogyasztóinkból rajongó híveink legyenek.
4. Átlagos vásárlási érték növelése. Azt a célt pontosan magunk előtt látni, hogy minden eszköz megengedett, mi több ajánlott annak érdekében, hogy vásárlóink ne csak lássák, hanem gyakorolják is: igen nálunk érdemes elkölteniük a pénzüket.
5. Az árrés tágítása. Az a cél, hogy a meglévő árbevételből mind nagyobb szelet szóljon a profitról. Ezt persze akkor van módunk kihasználni, ha olyan innovatív termékekkel vagyunk jelen a piacon, amelyek nincsenek kitéve az árversenynek.
Ezeken területeken számtalan megoldás létezik a jobbnál jobb beavatkozások, megoldások igénybe vételére. Van azonban egy nagyon fontos kiinduló feltétel: nem elkezdeni valamit, azt jelenti, hogy nem jutni sehová. Nem tudni, hogy merre akarunk menni, azt jelenti, hogy az elért változások értékét sem tudjuk megbecsülni. Akár hogy is csűröm-csavarom, csak kilóg a lóláb: minden vállalkozónak szüksége van egy coachra, aki segíthet a fókuszálásban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése