2009. július 2., csütörtök

Program a versenyelőny jegyében

A "Szemben az árral" facebook csoportban vetődött föl az ötlet, hogy érdemes lenne egy "bemutató foglalkozást" szervezni arról, hogy hogyan is dolgozik egy coach! Arra gondoltam, miért is ne? S mint tudjuk az ActionCOACH két szóbol tevődik össze, amiből az az első a tettekre hívja fel a figyelmet. Íme a lépés, amelyre sokan vártak:
Kimozdító workshop: Hogyan dolgozik az üzleti coach?

július 18. szombat 9.30 -11.30, 1027 Budapest Tölgyfa u. 14.

Miért érdemes bárkinek is két és fél órát „beruháznia”?

a rendezvény célja:

• az ActionCOACH eszközrendszerének és módszereinek a bemutatása
• a kis- és közepes vállalkozások számára kézzel fogható közelségbe hozni a coaching előnyeire alapozódó üzletfejlesztési szolgáltatásokat
• közvetlenül hasznosítható ötletek
• üzleti közösségépítés, stratégiai partnerkapcsolatok megalapozása

Üzleti coaching – a kihasználatlan lehetőség

Az üzleti coaching növekedése láthatóan az egyre bővülő elterjedtségére vezethető vissza. Az Egyesült Államokban minden nyolc megkérdezett üzletember közül egy mondta azt, amikor egy kutatás során megkérdezték, hogy tervezi üzleti coach támogatásának az igénybe vételét. Az üzletág átlépte az egymilliárd dolláros bevételi küszöböt.

Az üzlettulajdonos közül egyre többen keresnek a hagyományos módszerekhez képest alternatív támogató szolgáltatásokat üzletük fejlesztéséhez.
A bankjuk nincs ilyen támogatások nyújtására felkészülve, a szakértők segítségét pedig nehéz ilyen hosszú távon megfizetni, s ők is inkább projekt-orientált módon dolgoznak. Reklámügynökségek csak a rendelkezésre álló költségkeretek felöl érdeklődnek, egy marketinges sincs arra felkészülve, hogy a csapatépítésben, vagy a rendszerfejlesztésben is tudjon tanácsot adni.
„Az üzleti coach az üzletemberek legsajátosabb igényét elégíti ki, egyre többen jutnak el a felismeréshez: ez az, amire az üzletük fejlesztéséhez szükségük van!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése