2013. szeptember 10., kedd

Bedeszkázott ablakok …

Vagy 10 évvel ezelőtt esett meg, hogy Görögországba tartva, keresztülmentünk Bulgárián. Sem előtte, sem utána nem jártam az országban, de számomra hosszú évekre a kilátástalanság, a jövő nélküliség jelképévé vált, amit az autóból láttam: a bedeszkázott ablakú befejezetlen házakat. A vigasztalan szegénység, a keserűség mindenütt.
Azóta is gyakran eszembe jut, vajon mi változott abban az országban. Most, hogy kezembe került a világ boldogság-jelentés
 (http://unsdsn.org/files/2013/09/WorldHappinessReport2013_online.pdf), már egyre kevésbé vagyok biztos abban, hogy tényleg szeretném-e tudni. Bulgária ugyanis az egyetlen európai uniós ország, amelyet megelőztünk ebben a rangsorban!
Szóval mi, magyarok k..ra nem tudunk örülni, s hogy jövök én itt – e keserűséggel vastagon átitatott közegben, - hogy coachként arra alapozom az ügyfeleimmel az együttműködésemet, hogy „VÁLLALKOZNI ÖRÖM!” S hogy az emberek kényszer és félelem közepette sem nem üzletelnek, sem nem teljesítenek.  Fejlődni meg végképp csak jó hangulatban, pozitív értékek és célok vonzásában lehet …

Na, mindegy, én legalább élvezem, amit csinálok, s mindent megteszek, hogy mások számára is örömös legyen közös tevékenységünk minden pillanata.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése