2013. szeptember 17., kedd

Személyes márkaépítés – apróban

„open for new challenges – szabad kártyás vezetőknek”

Ha azt gondolod, hogy elküldöd valakinek a CV-det ezzel „bemutatkozol”, megképzed magad egy lehetséges alkalmazód előtt: felejtsd el! Gondolj arra, ha Te keresel valakit, mi az első lépésed? Meg”google”-zed az illetőt! Hát jó szem előtt tartani, hogy ennek mindannyian ki vagyunk téve!

S ha én azt írom a resume-mbe, hogy a „coachok coach-csa”, az „5 % legtöbbször felkeresett”, vagy a 30 legismertebb üzleti coach egyike, akkor te Tisztelt Olvasó, fogod a keresődet és ráállítod a nevemre …

Szóval a céged, vagy a saját személyed fog súlyt adni a nevednek?

Ha személyes márka-építésbe fogsz, - (self branding, personal brand) - mielőtt a malteros lapátot a kezedbe veszed, érdemes az alábbi „építőanyagokat” beszerezni:

légy kedvelhető
légy hihető
légy elérhető
légy „érdekes”
légy barátságos
légy nyitott szolgáltatni
légy első osztályú
légy következetes
légy tisztelhető
légy vonzó
légy bizalomgerjesztő
légy csúcsminőség
légy az, akivel könnyű, egyszerű üzletet kötni
légy beizzítható, aki képes rámozdulni új dolgokra ….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése